Yeni el işlerimiz

Assalamu alekum!
Dün namazdan sonra pencereye baktım. SubhanAllah, bu güzeliği bakarmısınız!!!


Kızlarla mutfak yaptık Barbie bebekler için. Bereber yapmaya başladık, ben kalkarken sabah namazdan sonra bitirdim. Kızlara sürpriz oldu. )))


Birkaçtane kefeslı kuşlar yaptık, fikir internetten. Birtane Ayşe okula getirdi, otekisi bilmem artık nerde, iyi ki fotograf çektım ))) Çekince pencereden kefesimiz düştü, uçtu. Ayşe almaya gitti, asansöra bindi, bizim katla düğme bastı, kapı kapanmiş, işik sönmüş. Ayşe çok korkmuş, ilk defa tek başına dişara gitmek istedi, daha erken demek ki ))) 


Ve böyle pomponlarla çocuk odası süsledik. Çubuklar parkta tapladık, beya akrilik boya ile boyadık, popmonlar yapıştırdık. Işıkler de öyle yaptık. Çok kolay. Ama tatlı oldu, size de fikir olsun.

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı