Sabah felsefe )))

Sabah sabah eşima işe gönderdim, çocuklar daha uyanmadı, birkaç dakika  kahve fincan ile hayat keyfi çıkarıyorum ))) Orencilik hatırladım. St Petersburg'da okudum. Mühteşem, ama çok soğuk bir şehir. Özledim.

 Biliyorsunuz, en eğtimli, kültürlü insanlar orda tanıştım. Bizim grupta bir kız varmiş. O kadar sade görünüm, göze çarpmayan. Bir gün biz ders bekledik, konuştuk. Ben bir çok onemli şey anadım. Özgüven kişi için onemli tabii ki, ama her zaman senden daha akıllı, daha kültürlü, daha eğtimli insan var. İnsan ne kadar yüksek düzeylı, o kadar basit, o kadar net ve pozitif. Kibir bu cahillik ve aşağılık kompleksi işareti. Bundan eminim.

Ama din başka bir şey. Din bu yaşam ilkeleri. Burda çok buyük bir fark var.Prensiplı ve boş havalı. İlkeli insan saygı değer. Bizim yolumuz islam, bizim aile ve hayat prensip öyle. Sevmek Allah için, nefret etmek Allah için. Kafirun süresi var. ''Kuran forever'' ne dieyelim )))


Rahman ve Rahim Olan Allah'ın Adı ile.
De ki: Ey kâfirler, Sizin taptıklarınıza ben tapmam. Siz de benim taptığıma tapıcılar değilsiniz. Ben asla sizin taptıklarınıza tapacak değilim. Siz de benim taptığıma tapacak değilsiniz. Sizin dininiz size, benim dinim banadır.


Demokrati diyorsunuz, özgürlük diyorsunuz? İşte özgürlük budur. Ateizm ve anarşı değil.

Küçük uyandı, felsefe bitti )))

Birtane daha kız St Petersburg'da var, onun blogu seviyorum, ilginç ve pozitif insan. O sürekli pazar kahvaltı blogger toplantısı yapiyor. Butün kızlar yetenekli, çok yönlü insanlar. İlham veren insanlar. Sasha

Hop, kaçtım )))


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı