''Buşra'' filmi

Bu akşam eşim zikra gitti. Ben namaz kıldım inşAllah, çocuklar uyüdu, inetteyım. İkinci türk film izleyorum. Birinci ''Almaya ya hoşgeldiniz'', tatlı bir film,sevdim, ama ikinci sefer izlemem )))

Şimdi da ''Buşra'' izleyorum. Ha ha ha işte bu yalanci hicab, yalanci iman... Biraz müzik, biraz moda, biraz erkekler... Tövbe tövbe diyor ve devam ediyor. Barda şarkı: İts fake, fake...)))

Güzel sözler, tatlı güller, yalanci öpücükler... Ha ha ha...

İzleyorum, yazıyorum. İşte, türbanlı veya türbansız önce insan olmas lazım. Kendini kandırmamak lazım...

İnsanlar ne söylecekler, ayıp olur, falan felan. Hepsi boş... Ben insanlara dinlece, hayatta dini deiştermecektım...

Allaha yol çok uzun, butün hayat bu yol sürer, ama doğru yol bir gün seçmek lazım.
Kendini sormak ve tek cevap vermek. Dinim benim- islam, kanun benim- şariat. Zaten şariatta herşey var. Her hayatının adım var. Allah ile, koca ile, akraba ile, çocuklar ile, para ile, zaman ile nasıl davranmak lazım. Ne yapmak, ne kutlamak, kime sevmek, kime nefret etmek. Hepsi var Kuranda ve Sunnette.

Daha ne buluyoruz biz, Astafirullah... Yeni heycan, yeni sevgiler. Benim da öyle. Ben hiç daha iyi değilim. Ben de boş vakit geçiryorum, dinsiz insanlara benzemek bazen çalışyorum,  kıskanıyorum, gibet yapiyorum. Ama çalışyorum... Dilim zorlu kesiyorum, insanlara daha cömert olmak çalışyorum. Bu zor bir iş. Ama bunu yapmak zorundayız. Çünkü kalbimiz çok çabuk sım siyah oluyorlar. Bu her gün küçücük günahlar ile... Kör oluyoruz... SubhanAllah çok az kaldı. Allahım, bize yardım et. Bizim imana güç ver...


Yorumlar

  1. Selam,
    mrak ettim Almanya filmini intrnette nerede izlediniz,surekli aratiyorum ama turkce dublajli olani bulamadim.
    Tskkurlr

    YanıtlaSil
  2. Almanca izledim. Düblajsiz.

    YanıtlaSil
  3. Büşra filminin lanse etmek istediği zaten farklı bir şeydi.zira aklı başında hiç bir mümin bayan barlarda gezmez!Filmde yansıtıldığı gibi yaşamaz.Yapımcılar akıllarınca başörtülü gençleri yönlendirmeye çalışıyorlar.Böyle örneklerle dizilerle zaten gençlik öyle hale geliyor ki Rabbim muhafaza etsin bizi.
    Seni de azminden dolayı tebrik ediyorum canım Allah yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
  4. Kim bu film yaptı ve ne için beli zaten... Ama ben başka bir şey gördum bu filmda. Gerçekten öyle modern müsülman kızlar var, hem de çok. Gerçekten öyle müsülmanlar var maalesef, yalanci müsülmanlar. Kendimi de gördum bu kırık aynada...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı