Güzel modeller

Biraz korkuyorum, belki bana radikal-marginal yeninde yorumda yazarlar ama... )))
Bu kadar güzel modeller buldum birtane online markette, onlara dikmek kendimi istiyorum.
Hazır almak iyi olur, ama çok pahalı oluyor... Bu kadar masraf yapmak hiç gerek yok, zaten basit modeller.
Ankara'da güzel kumaş marketler biliyormusunuz?




Kızımin doğun günu geliyor. Yeni elbise istiyor. Ben de güzel bir elbise dikmek istiyorum. Koyu rengi, bu model gibi. Kapalı omuzle. Siyah-beyaz da olabilir. İşte, yeninde kumaş sorun var... 




Yorumlar

  1. Kizilayda vardi meshur bir tane, gelinligimi ve nisanlik kumasimi oradan almistim, adini unuttum :)

    YanıtlaSil
  2. Bursa Kumaş Pazarı

    Burada hem çok çeşit var hem de fiyatlar çok uygun!! Mağazaları, Kızılay'da İzmir caddesinde 2 tane var, Dikmen caddesinde var.

    YanıtlaSil
  3. 2. resimdeki modeli çok sevdim.. Ankarayı pek bilmiyorum ama sen istedikten sonra mutlaka bulur yaparsın, maşallah dikiş konusunda çok özeniyorum sana.. :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Canım sana en yakında Etlik Aşağı Eğlence de Etlik ticaret merkezi karşısında Bursa kumaş pazarı var.
    Yine Etlik'te Osmanlı iş merkezi en alt katında var.
    Keçiören'de de kumaş pazarı var ama kumaşlar güzel değil hemde pahalı.Sana tavsiyem ya etlik yada Kızılay.
    Fiyatlarlar aynı Kızılay'da kumaş çeşidi daha çok.
    Kızılay'da İzmir caddesinde var.
    Sorun olursa mail at biliyorsun aynı semtteyiz yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.

    YanıtlaSil
  5. modeller çok şık...

    kızılayda izmir caddesinde kocabeyoğlu pasajında ki bursa kumaş pazarında istediğin çok şık kumaşlar bulabilirsin...
    hemen gene izmir caddesinde birde erdoğan düğme var tuhafiye ordanda orjinal güzel aksesuarlar alabilirsin diktiklerini süslemek için..benimde kızımın kreşinde hatim töreninde giymesi için öğretmeni uzun kollu gelinlik istemişti.bulamadım tabi.bende bu bahsettiğim yerlerden kumaşımı ve üzeri için süslemelerini aldım ve gelinliği 15 tl ye mal oldu bana:D:D istersen diktiğim gelinliğin resmini de gönderebilirim sana..şimdiden kolay gelsin..allaha emanet olun..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı