Tedavi

Yeninde namaz başladım. Alhamdulilah.
Ama zor. Konsantre olamıyorum. Kafamda birçok düşünce var.

Yeni bir süre ezbeliyorum.
87. Al A'la süresi. Mükkemel her zaman gibi...


Rahmân Rahîm Allah adıyla
1
سَبِّحِ اسْمَ رَبِّكَ الْأَعْلَى
Yüce Rabbinin adını tespih et.
2
الَّذِي خَلَقَ فَسَوَّى
O, yaratttı ve tesviye etti.
3
وَالَّذِي قَدَّرَ فَهَدَى
O, takdir etti ve yönlendirdi.
4
وَالَّذِي أَخْرَجَ الْمَرْعَى
O, mer'ayı çıkaran
5
فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى
sonra da onu çürümüş çerçöpe çevirendir.
6
سَنُقْرِؤُكَ فَلَا تَنسَى
Sana okuyacağız ve sen unutmayacaksın
7
إِلَّا مَا شَاء اللَّهُ إِنَّهُ يَعْلَمُ الْجَهْرَ وَمَا يَخْفَى
Ancak Allah'ın dilediği başka. Şüphesiz O, açık olanı da bilir, gizliyi de

 Bugün bu kadar ezbelemek lazım. Sonra devam edecem inşAllah.

Annem gitti, kafam çok karışık bıraktı. Ne kadar uzak akrabadan oldum anladım. Farklı dillerde gibi konuşyoruz. Birşey değiştirmek de imkansiz. Zor...Namaz ve Kuran ilaç gibi, gerçekten...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı