zor harfler ve kolay sayılar

Assalamu allekum! Paylaşmak istiyorum. Kuran biraz daha çabuk okuyorum. Birçok hata yapiyorum heralde ama biraz rahatladım. Bu kadar keyfli birşey! Kalp gerçekten gülüyor. SubhanAllah. Bu ders bana çok yardım etti. Size da tavsiye ediyorum. Orda zor harfler çok iyi anatıyorlar. Hem de arapça sayılar öğrendim. Çok kolay! Bakın 1 ve 9 bizim gibi. 2 ve 3 da bizim gibi ama 90 derece döndürülür. 5 dinar arap sikkede sıfır yaziyor. acayip değil mi? işte 5 sıfır gibi. Sıfır sadece bir nokta. 7 ve 8 beraber çok güzel duruyorlar. ''Seven look to heaven'' inglizce diyorlar. Demek ki 7 cennete bakıyor. yukarıya bakıyor yanı. 6 döndürülmüş 2. Ve 4 hatırlamak lazım E gibi işte. Hem de arapça sayılar soladan sağa okuyoruz biz alıştık gibi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı