Yenide merhaba

İki seneden fazla geçti. Bloguma dönmek istiyorum. Takipçi hiç kaldı mı bilmiyorum. Kızlarım büyüyorlar. Ayşenur 8, Şerife 6.5, Fatma 3 yaşında oldular. Okul, park, ödev, bisiklet, bugünki hayatımız öyle)))

Bazen http://islam.ru/ site için makale yazıyorum, Rusyadaki müslümanlar ile röportajlar yapiyorum. Bu fotograftaki Sibirya'daki müslümanlar. Miass şehirden. O kadar seviyorum ki bu işi. O kadar mutlu oluyuorum bu insanlar ile konuşmak. Tabii ki internette konuşmak zor, ama karşılık varsa, güzel makale oluyor. Bu konu ilgili daha yazalım inşAllah.


Annem memleketten geldi. Evimizde duvarlar boyadık. İlk defa bu iş yaptım, ama başardık ))) Şimdi usta oldum sayılır, tavsiye edebilirim. Annem gidiyor birazdan. Çok zor, ağlıyoruz. Ne yapabilirim hiç fikrim yok...

Yorumlar

  1. Sevgili Latife, tekrar yazdığını görmekten çok memnun oldum.Bende senin kadar genç olduğum yıllarda :)evi boyardım.Ahh ah:))Biraz tahmin edebiliyorum.Özellikle ayağının altında dolaşan minikler varken::)) Annen için Allah tekrar kavuştursun.Bizede aynı şekilde özlenip ,sevildiğimiz evlatlar nasip etsin amin ...Arzu Beyza

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı