15 gün geçtı

15 gün geçtı. 15 gün kaldı. 
33 yaş geçtı. Allah bilir ne kadar kaldı. 
Mübarek ay zor geçiyor. 
Bazen o kadar zor ki, ağlıyorum. 
Ama sadece birkaç saniye. 
Sonra Alhamdullilah diyorum. 
Hep beraber iftar yapıyoruz. 
Çok mutlu dakikalar. 
Kızlar büyüyorlar.
''Allah kabul etsin'' bize diyorlar. 
Bu özel, muhteşem bir his. 
Kuran, geceler, sahurlar. 
Alhamdullilah...


))) Dün ''Kelebek rüyası'' izledim. O kadar sıkıcı bir film. Yarım izledik, kapattık, sildik. ))))ı
Bugün arkadaşlarıma iftara davetliyiz. 

Yorumlar

  1. sende oyle bir iman gucu varki,zor gecmemeli sana ramazan.kizlarmi seni cok yoruyor,ondanmi zorlaniyorsun..sana dua edecegim rabbim kolaylastirsin.ferahlatsin yuregini ,sabrini cogaltsin ins .feyza

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Öncelikle hayırlı Cumalar, hayırlı Ramazanlar diliyorum...
    Bloğunuzu yeni keşfettim çok beğendim. Evet yazın çok sıcaklarına denk geldi Mübarek ayımız. İnanın ben bu sefer epey korkmuştum. Allah'ım sabır ver, dayanma gücü ver, tutmamıza yardım et diye çok dua ettim. Ama hiç de korktuğum gibi olmadı.
    Maşallah çok güzel gidiyor şimdilik. Allah bozmasın...
    Bloğunuzu izlemeye aldım, bana da beklerim:
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Feyza hanım, Allah razı olsun. İman gücümüz sadece Allah bilir. Kızlarım böceklerim benim, çocuklardan daha güzel bir şey bu yalan dünyada var mi? Siz de bunu çok iyi bilirsiniz. Yorsun bakalım ))) Bizim sağlık var, güç var, iman var, Alhamdullilah, değil mi? Çok sevablı bu oruç anneler için inşAllah.

    Fatma hanım, size de Ramadan mübarek olsun. Çok iyi dua ettiniz siz, Allah kabul etsin. Sizin blog da izlemeye aldım ben )))

    YanıtlaSil
  4. selam aleykum blogunuzu yeni buldum ve mojno skazat zachitalas, v nekotorıh zapisyah naşla sebya , ochen hotelos bi poznakomitsya,inşalllah , bende yeni blogcu oldum yada olıyorum ama şu anda bile boyle bir blogu keşvettim diye çok mutluyum .Ya jivu v tursii v g. Alanya dumayu u nas mnogo obsego. Ben de alıştığım gibi yazdım ))) yarısı oyle yarısı oyle .Cevabınızı bekleyecem hayırlı ramazanlar.Şükran

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı