Buluşma yaparız mi?

Kızlar, teklifim var.
Keçiörendeki bloggerler, buluşma yaparız mı?

Ben size gerçekten görmek çok isterim, ama kısmet olmiyor.
Beraber daha iyi olur belki.

Biz 2 mayısta Kayseri'den dönecez, hava da daha iyi olacak. Mayısta tanışmak olur.

Üçtane teklifim var:

  1. Keçioğrende güzel bir kafede tanışmak olur, sosaklarda gezmemek ))) 
  2. Belediye karşı AV merkezı var. Orda üst kaatta yemek yerde buluşmak olur. 
  3. Antares AVM de.  
Belki cüma günu iyi olur.

Asahhara dan pazar günü teklif geldi. Bana için uygun. Siz nasıl? 

Ben çocuklar ile gelecem. 

Markette gezmek biraz olur, rahat oturmak, konuşmak. Hafta içi çok kalabalık olmaz heralde. 

Saat 10-11-12 gibi. Sonra çocuklar yemek-uyümak isterler. Zor olur.  

De duşünyorsunuz?

Yorumlar

  1. Ben katılmak isterim ama hafta içi çalıştığım için sadece pazar günüm müsait :(

    YanıtlaSil
  2. Canım ben sana hep diyorum görüşelim buluşalım diye:) o kadar yakınız ki seninle evlerimiz birbirine..

    YanıtlaSil
  3. Asahhara, pazar günü da olur.
    İşte duşünecez ve karar verecez.

    Zeynepcim, duşunyorum, öyle yaparız inşAllah.

    YanıtlaSil
  4. Tamam bana pazar uyar. Zeynepcimlede görüşürüz hem :) Plan ne zaman olursa beni de haberdar edersiniz olur mu..

    YanıtlaSil
  5. bende sizleri tanımayı çok istiyorum nolur bu pazar olmasın memlekette olacam inşallah haftaya pazar nasıl uyar mı

    YanıtlaSil
  6. Hafsahatun, mayısta tanışacaz inşAllah.

    YanıtlaSil
  7. mayıs bana tam uyar....bütün mayıs ankarada olacam allahın izniyle.. :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı