1 Nisan 2012

Bana hakkında 100 gerçekler. Bolüm 2. 21- 31

21. Çizmek seviyorum.
Şimdi az çiziyorum, ama boya ve kalemler her zaman hazır.

22. 5 sene, 17-21 yaşta Rüsyanin kültür başkentte Petersburg da tek başında yaşadım. Üniversitede okundum.

23. 7 sene TV da çalıştım. Birkaç sene ekoloji hakkında program yaptım. İş adamlar ile, doktorlar ile, bilim adamlar ile bir süre röportaj yaptım. Tıp konferans için ameliyat filmler yaptım. Kimyasal holding için filmler. Bu konularda uzmanım artık )))

24. Benim doğum yeri- Kuzey Kafkaz, ama 26 yaş kadar anne baba ile Togliatty da oturdum. Bu şehirde LADA arabalar yapiyorlar.

25. Rusya da evimde her zaman kediler, hamsterler veya kuşlar yaşamiş. Burda kimsey yok.
Temizlik sebepten ))) Ama sizde fazla muhabbet kuşu yavrusu varsa, alabilirim )))

26. Estee Lauder parfümleri seviyorum. Dişarda kullanmiyorum, son seneler de az alıyorum.
En sevgili parfümu- ''Pleasure'', ''Pleasure boom'', ''Pleasure exotic''. ''İntuition'' son bahara çok uygun, ''Beyonce Paradise''- bahar kokusu. Sadece duty free marketlerde parfüm alıyorum.

27. Türk mutfağı seviyorum.
Gerçekten rus mutfaktan daha güzel, yanı bana daha uygun )))
İskander ve kadayıf ekmeğı benim favoriler.

28. Alyans üyzüğu artık takmiyorum. Önce bilmedim,yeni oğrendim. Bu hristianlık adabı. Onlara  benzemek istemiyorum.

29. Ben kapalıyım. Yüzü ve elleri açiyorum. Hanafi mezheb göre. Çarşaflı hanımlara saygılı ve hayranlık ile bakıyorum.

30. Ne zaman müslüman hanım dişarda bana selam veriyor, çok mutlu oluyorum.

31. Kuran Kerimi arabça tecvidli okubiliyorum.

Yoruldum, gidelim eşima dişaraya çağrım! ))) Bu kadar mükkemel güneşi var! MaşAllah!

4 yorum:

  1. Masallah, ne okudun? Yani meslegin nedir?

    YanıtlaSil
  2. Video teknik muhendis. Diploma da öyle yazıyor. Ama gazetecikik da yaptım,yönetmenlik da. İşte televiziyoncu...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, masallah. artik calismiyomusun?

    YanıtlaSil
  4. hayır, hakkım yok, çünkü ven türk vatantaş değilim. Hem de çocuklarım küçük. İşim her zaman erkekler ile beraber.Ben seçim yaptım, aileme seçtım. Çalışmam artık heralde, sadece yazalım belki dergiler için veya başka bir şey yapalım sonra. Kısmeta göre )))

    YanıtlaSil