Arkadaşim geldi

Arkadaşim çocuklar ile geldi, birkaç dakkika önce gittiler.
4 saat oturduk, konuştuk, zaman bu kadar çabuk geçtı ki!
An-Naba süresi okunduk, yavaşca, kelime kelime, tecrumeli.
Alhamdullilah!
Kolay ve keyfli iletişimi...İşte, dostluk budur...
Masha bana için iki kutu suşhi rollar yaptı, çocuklara meyve sepetler.
Allah razı olsun. Kücük şeyler, ama biz mutlu olduk.
Çünkü  insan formalite için değil, gerçekten bize duşündu, zor el işi yaptı.
Hatıra için fotograf yaptım, şimdi tatlı bu kadar kaldı )))
Allah senin dualara kabul etsin, kardeşim!


Yorumlar

  1. Suşhi değil mi o?Bende denemk istiyorum ama her seferinde içindeki çiğ balık ve dışındaki yosun beni caydırıyor.

    YanıtlaSil
  2. Suşhi evet. Ben de ilk defa yedim. Güzel bir şey. Balık tuzda birkaç gün duruyor. Ama japonlar tuzsuz ciğ balık ile yapıyorlar öyle duydum. Ben artık suşhi merak ediyorum, değişik modeller denemek istiyorum. Nori, bu deniz yapraği REAL markette Maşa aldı. Balık zaten her yerde var. Soya sos ile yedik. Ben sevdim, ama ruslar çiğ balık severler. Ben alışkanım))) Türkler de çiğ kıyma seviyor. Ben etli çiğ köfte yemedim ve yemem )))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı