Leyl el Kadr

Bugün hayatta ilk defa tek başina iftar yaptım. Eşim zikrye işten doğru gitti. Size açik söylemek istiyorum, ezan duyünca, ağladım. Bu kadar heyecan vardı. SubhanAllah.
Ben gerçekten müslüman oldum. Ramadan oruç tuttum. Vakit bekledim, iftar yaptım...
Sadece Allah va taala önünde. Kuran okubiliyorum artık. Kendimi biraz gürür ediyorum...
Allaha çok şükür diyorum...Alhamdulilah...

Allah bu gece kabul etsin.
Size en güzel ve mutlu kader yazsın.
Sizin aileler kötülükten korusun, sağlık ve huzur versin!
Amin!



Yorumlar

  1. Biz de kadir gecesini zikir ederek geçirdik...Sahura kadar sürdü...Çok mutluyum Allah bize böyle bir fırsat verdiği için...Bir gün Allahü Tealanın huzurunda toplandığımız zaman Allah buyuracak ki;
    " Siz beni hayatta iken unutmadınız bu gün bende sizi unutmayacak cennet ve cemalimden sizi mahrum etmeyeceğim.."
    Allah bizlere salih amel ve salih evlad yetiştirmeyi nasib eylesin...
    Allah'a emanet ol...
    Hayırlı Bayramlar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı