NOTLOVESTORY

Bazen canım istiyor öyle bir şey, basit ve güzel.
NOT LOVE STORY 500 days of summer gibi.
İzlecem şimdi.
Hiç izlemedim.
Beyaz çikolata ve yeşil çay hazırladım zaten.
Sadece Şerife yatırmak lazım )))

... evet iyi adamlar genellikle böyle *** (kadınlar) seviyorlar... hayat...
bazen erkek çocuklar için buyumek çok zor. bazen 40 yaşindaki adam çocuk gibi...
hayat bazen çok aci, insanlar zalim bazen. ama darbeler kuvvet verirler, hayat güçü, buyumek yardım ederler. erkek için buyumek çok onemli bir şey...
gülüyorum butün film...

heycanladım... veya sadece grip başliyor...)))
dejavu sanki...
möntaj süüüper! bu benim meslek, ben anıyorum!

filmi çok sevdim.
ÇOK ÇOK ÇOK!

Cмотрю фильм 500 дней лета. Да, мужчины часто влюбляются в таких с...жизнь... Иногда мальчикам очень трудно повзрослеть. Бывают и сороколентие как дети. Жизнь иногда жестока, люди жестоки. Но удары судьбы придают сил,жизненной энергии, помогают повзрослеть. для мужчины повзрослеть очень важно. весь фильм улыбаюсь. разволновалась. или просто простуда начинается? просто дежавю какое-то... монтаж супер. я в этом деле понимаю ) фильм очень понравился.
ОЧЕНЬ ОЧЕНЬ ОЧЕНЬ

Yorumlar

  1. я тоже смотрела и мне тоже оочень понравился, очень трогательный фильм...
    Ариза

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı