"Musulmanlar"

Rus devlet televizionda sadece birtane islam program var.
"Musulmanlar".
15 dakika her cuma sabahi. Rusya da musulmanlarınin hayat anatıyor. Chechna, Dagestan, Tatarstan, Rusya da tabii.
Gelenek, kültur, tarih, din sorular. Roportajlar misafirler ile. Her zaman ilginç ve bilişsel sohbet.
Ne zaman ben musulman oldum, Rusya da oturdum, her zaman izledim onu. Ağladım her zaman...) Bana için onlar tek musulman arkadaşlar varıdı... Çok acı ve çok mutlu zamanlar...




Bu program da spiker- Dinara Sadretdinova, tatar musulman kadın. Bu kadar nazlı hanımı! Çok sevdim onu. Bu kadar guzel, nur dolu gozlerı! Bu kadar açik güluyor! Burda bakabilirsiniz, ama rusça...

http://www.rutv.ru/video.html?tvpreg_id=102&cid=33&d=0&mid=14


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adsız için özel. Cevaplıyorum.

DUHA zamanı- bereket zamanı